Lemondási feltételek

FONTOS TUDNIVALÓK

SZOLGÁLTATÁSOK MEGRENDELÉSE

  1. A szolgáltatásainkat csak elektronikusan, a honlapunkon vagy facebook oldalunkon keresztül a tervezett érkezési napot megelőzően, minimum három nappal lehet megrendelni. Telefonon történt megrendeléseket csak megrendelési szándéknak tekintjük, melyet a megrendelés beérkezéséig, de max. 3 napig tartunk nyilván.
  2. A beérkezett foglalásokat folyamatosan, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazoljuk, melyet a megadott elekronikus postacímre küldünk.
  3. A  megrendelt szolgáltatás értékétől függően a visszaigazolással együtt egy előlegbekérőt küldhetünk a megrendelőnek.
  4. Az előleget foglalási díjnak tekintjük, mely a megrendelt szolgáltatások közül a szállásdíj bruttó értékének min. 20%-a, tízezresekre felkerekítve.
  5. A foglalási díjat beszámítjuk a megrendelt szolgáltatások összegébe, lemondás esetén nem térítjük vissza, de az esetlegesen fizetendő kötbért csökkentjük a foglalási díj összegével. Ha a kötbér összege kevesebb a foglalási díj összegénél, abban az esetben a különbözetet nem fizetjük vissza, de beszámítjuk a megrendelt időpontban, a megrendelő által igénybe vett szolgáltatások értékébe, vagy az adott naptári évben egy másik megrendelés foglalási díjába.
  6. A foglalási díj kifizethető banki és SZÉP kártyáról történő átutalással is.
  7. Ha a megrendelés foglalási díjhoz kötött és az nem érkezik meg az előlegbekérőn jelzett időpontig, abban az esetben töröljük előjegyzésünkből üdülési szándékát.

LEMONDÁSI FELTÉTELEK

Előreláthatatlan, kellemetlen események gyakran odáig vezetnek, hogy egy lefoglalt utazást annak megkezdése előtt le kell mondani, vagy néhány nap elteltével félbe kell szakítani. Az útlemondási biztosítással optimálisan védekezik az ilyen esetben felmerülő  költségekkel szemben. Biztosítás itt köthető.

  1. Mindennemű lemondást írásban kell eljuttatni a szolgáltató szentesiudulo@invitel.hu vagy a szentesiudulo.szigliget@cssk-szentes.hu elektronikus címére.
  2. Foglalás törlése: Szóbeli lemondást csak szándéknak tekintjük, megrendelését az írásos lemondás napján töröljük. A kiszámlázott előleg befizetésének elmulasztását lemondásnak tekintjük és a fizetési határidőt követő napon törli foglalását rendszerünk.
  3. A kötbér mértékének megállapításához az írásos lemondás átvételének napját, illetve az előleg befizetésének elmulasztása esetén a fizetési határnapot követő napot vesszük figyelembe.
  4. A visszaigazolást követően, a 10 fő alatti lemondást kötbérmentesen elfogadjuk az igénybevételt megelőző 30. napig. Ha a lemondott szolgáltatás 10, vagy ennél több főt érint, abban az esetben a lemondott szolgáltatások értékének 20%-át kell megfizetni az igénybevételt megelőző 30. napig.
  5. Ha a megrendelő az igénybevételt megelőző 30 – 20. napon belül mondja le a megrendelését, abban az esetben a kötbér mértéke a lemondott szolgáltatás értékének 30 %-a.
  6. Ha a megrendelő az igénybevételt megelőző 19 – 08. napon belül mondja le a megrendelését, abban az esetben a kötbér mértéke a lemondott szolgáltatás értékének 50 %-a.
  7. A 7. napon belüli lemondás, meg nem jelenés, vagy a lefoglalt időszaknál korábbi távozás esetén a kötbér mértéke a lemondott szolgáltatás értékének 100%-a.
  8. A foglalási űrlap visszaküldése egyéni megrendelés (azonos megrendelő által, max. 10 fő) esetén az érkezést megelőző 30. napot követően fizetési kötelezettséget jelent. Csoportos foglalásnál (azonos megrendelő által 10 főt meghaladó) az űrlap elküldése fizetési kötelezettséget jelent.